Venezia (V) – Water (like Love) conquers all

6 responses

  1. Venècia és una ciutat fantàstica, plena de racons per fer-hi fotografies maquíssimes. Molt bones imatges. Quines ganes em fas venir de escapar-m’hi.

    November 30, 2010 at 9:25 am

  2. No sé si l’amor entre l’aigua i la pedra és possible, perquè l’una destrueix l’altra. Les fotografies, però, són molt bones 🙂

    November 30, 2010 at 10:53 am

  3. Jo, equipada amb les meves bótes d’aigua, avui estic ideal per anar a passejar per Venècia. De bona gana, agafaria el vol de les 11, per anar-hi a fer un ristretto!
    Unes imatges estupendes.

    Carme (de la meva maleta) 😉

    November 30, 2010 at 10:55 am

  4. Alyebard: hi he estat altres vegades i hi tornaria. És una de les ciutats més màgiques que conec. Amb una càmara a les mans és per embogir!

    Clídice: no veus com l’aigua acarona la pedra? A més, amb el contacte, va llimant els caires. No hi havia pensat abans en aquesta metèfora! M’has donat una idea per a un conte! Li explicaré al meu alter ego, en Tirant lo Bloc!

    Carme: Un ristretto i un spritz per fer el vermut!

    November 30, 2010 at 4:07 pm

  5. Vinc a mirar la water!
    I si puja més? I si no t’adones i et lleves ofegat? O mig? Quina angunia (bonica water, però anguniosa igual.
    M’ha fet gràcia la Carme que especifica…
    Bé, encara que siguis una altra, et saludo igual. Tens una maleta plena de dibuixos preciosos! L’altre Carme també dibuixa. Ves a mirar! Col.lecció de moments.

    Una que també pinta:
    Mortadel.la Casolana

    December 1, 2010 at 8:09 pm

  6. Mortadel·la: si l’aigua puja, millor que t’agafi sabent nedar… tot i amb això, s’han de tenir en compte els corrents!

    December 1, 2010 at 9:07 pm

Leave a comment