Venezia (IV) – Home full of sky

10 responses

  1. Que ben trobada!

    November 23, 2010 at 9:20 am

  2. M’encanta. Ningú pot culpar la mestressa d’aquesta casa, de tenir el cap als núvols!

    November 23, 2010 at 9:35 am

  3. A vegades, només aixecant el cap, es descobreixen imatges genials!

    November 23, 2010 at 2:20 pm

  4. espectacular! m’encanta, gràcies! 🙂

    November 23, 2010 at 3:53 pm

  5. I jo que em pensava veure tot un reportatge…
    Bé, és igual.
    Carme, la mestressa d’aquesta casa sóc jo! No en dubtis.

    November 24, 2010 at 4:48 pm

  6. Clídice: os3, m’ha agradat això que agraeixis un post! Gràcies a tu per mirar la foto!

    Mortadel·la: en aquest cas només és una foto. La setmana que ve hi haurà un mini reportatge de tres fotos d’un motiu, també venecià, però diferent!

    Per cert, quantes mestresses li han sortit a la casa!

    November 24, 2010 at 5:27 pm

  7. Unes quantes , la veritat sigui dita, oi? Però pensa que totes tooooooooooootes, de la mateixa família!
    Per?
    Jo visc dalt dels núvols tot el sant dia. Saps qui és? (el sant, eh??)
    Bona nit, maco!
    Deu punts si el coneixes! (és molt amic meu…)
    Ehem…

    November 25, 2010 at 12:49 am

  8. Més?

    Tenir el Sant al cel! El nom me l’invento, espera…
    És en Sant DISTRET! (quina batejada!)
    Sempre esta amb mi, m’acompanya vagi on vagi. Va nèixer moooooooooolt pesadet el pobre 🙂
    Si ets d’anar a casa la Carme, veuràs el Sant molt sovint!

    Mortadel.la

    November 25, 2010 at 2:47 pm

  9. Senyorrrrrrrrrrrrrrr, m’he confós de Carme!

    November 26, 2010 at 9:45 pm

Leave a comment