Fanfare

 

7 responses

  1. Tirant…segueixo intrigada amb la il.luminació d’algunes de les teves fotografies. Si un dia em semblaven il.luminades per la llum d’una espelma, avui em semblen fetes sota la llum del primer raig de sol del matí.

    De debò, precioses les fotos.

    February 2, 2011 at 9:35 am

  2. Ets un mestre de la lent i la llum. Com diu la Carme, com vas aconseguir aquest to de llum?
    Molt bona la Fanfarria! Ja sento com desfilen i retornen victoriosos!

    February 2, 2011 at 10:32 am

  3. Carme i Alyebard: la llum de les fotos d’avui és de tarda. És fantàstic l’efecte que dóna el metall de l’instrument en aquestes condicions!

    Jo també sento la música victoriosa!!! 😉

    February 2, 2011 at 2:21 pm

  4. Quina canyaaaaaaaa!
    Molt boniques, TiRu, molt.
    I la música molt victoriosa també… hehehe…
    Quines coses!

    February 2, 2011 at 3:24 pm

    • Tatxin, tatxin… Trompetes al vent! Gràcies pel comentari!

      February 2, 2011 at 6:50 pm

  5. zel

    Impactants, jo no en s, de fer fotos aix de realistes…

    February 2, 2011 at 6:57 pm

    • Jo només vaig prémer el botó… 😉

      February 3, 2011 at 10:38 am

Leave a Reply

