Muziek

6 responses

  1. Curiós i bellíssim instrument musical.
    Tan de bò sentís més sovint la seva música, als carrers de la meva ciutat.

    Preciosa, la foto…

    January 27, 2011 at 10:56 am

  2. Molt expressiva, no només per l’instrument, sinó per la sensació de fred i humitat 🙂

    January 27, 2011 at 11:54 am

  3. Oh! Sempre estàs igual! Quina passada, TiRu. Escolta, encara no he estrenat la meva càmera! No m’hi entenc i no tinc temps. Saps amb qui vaig fer un taller? Mira! Té! http://www.hannahcollins.net/

    January 27, 2011 at 12:02 pm

  4. SM

    Excel·lent!

    January 27, 2011 at 12:20 pm

  5. Carme: és realment molt curiosa la combinació del dringar del timbre i el moviment de la bicicleta.

    Clídice: les ciutats del Nord d’Europa s’han de viure amb fred i pluja!

    Mortadel·la: a veure si m’explques que et van ensenyar en el taller! Vinga, agafa la càmara!

    SM: gràcies!!!

    January 27, 2011 at 2:46 pm

  6. Avui sembla que millor que no.. UN ALTRE DIA GERMÀ, EH?

    January 27, 2011 at 8:53 pm

Leave a Reply

